The Sims 2-s hírek minden mennyiségben!!!!
Menü
 
FIGYELEM!!!

Megkérek mindenki, hogy...
-Ne lopjon!Írjál e-mail-t! Azonnal(!!!) válaszolok!És meg is kapod!
(- Reklámozzd az oldalt :) )
- Ha tudsz bármit, ami nincs az oldalon küldd el itt!!!

 
The Sims™ 2
 
 
The Sims™ 2 Egyetem
 
The Sims™ 2 Éjszakák
 
The Sims™ 2 Megnyitottunk- Vár az üzlet!
 
The Sims™ 2 Házi kedvenc
 
The Sims™ 2 Évszakok
 
The Sims™ 2 Bon Voyage
 
Szerkesztők

Puma00
Rádzser

E-mail cím: thesims2hun@
citromail.hu

 
Leírás
Leírás : Exkluzív!!!

Exkluzív!!!

Rádzser  2006.07.27. 22:09

Katt

A leírást gigaad adta.

kép: Sims 2 Pets borítója.A Sims 2 PC-n megjelenő kiegészítője valószínűleg az a játék, amit legtöbben keresnek. A játék új főszereplői macskák és kutyák, de az alapjátékba kerülnek még kisebb fejlesztések, meglepetések, mint házikedvenc létrehozása (Create-A-Pet). A Pets követi az előző kiegészítő csomagok útvonalát, és kissé hasonlít arra, amikor kiadták a Sims 1 Unleashed ötödik kiegészítőjét. Az állatok visszatérte a Simek világába, eddig soha nem látott fejlesztésekkel...

kép: állat készítése.A Sims 1 akkori kiegészítőjéhez hasonlóan ennél a játéknál is a hangsúly az állatokon van. Egyik példa rá a család létrehozása (Create a Famlily) rész, ahol háziállatokat is hozzá lehet adni a felnőttek és gyerekek mellett. Macskákat, kutyákat sokkal több külsű tulajdonság alapján lehet létrehozni mint a Simeket. Macska, nagy és kicsi kutya, állat neme, fiatal és öreg kedvenc, névvel, rövid élettörténettel, ez mind része a kiegészítőnek. Negyven-ötven fajta kutya és macska alkotja a választékot, de később letölthetővé válnak új és új fajták is. Csoportokra is oszthatóak a különböző fajták, viccestől a valósághűig, ahogy a játékos gondolja.

kép: rétegek a szőrzeten.Harmadik lépés a nyakörvek, amit nem feltétlen muszáj ráadni, mert itt semmi nem kötelező. A szőrzet különlegesen alakítható, több rétegben is feltett színek és minták tarkítják a házikedvencet. Korlátlan a rétegek száma, melyek beállított áttetsző mintákkal festik az állat szőrzetét. Macskáknál (még) nem megvalósított a különböző színek használata, de a kutyáknál elérhető a két különbözű színű szem is. A színeken kívül a forma, testalkat is változhat, amilyennek elképzelték.

kép: állat személyisége.A háziállat két eltérő személyisége közötti beosztások száma tíz helyett három. A személyiségek: okos-hasznavehetetlen (Genius-Doofus), tehetséges-ügyefogyott (Gifted-Goofy), mozgékony-lusta (Hyper-Lazy), magányos-barátságos (Independent-Friendly), veszekedős-gyáva (Aggressive-Cowardly), undorító-igényes (Pigpen-Finicky). A személyiségek nevei a fejlesztés miatt még változhatnak. A jellemvonások között rövid mozdulatsorok vannak, akárcsak a Sim jellemváltoztatásoknál.

kép: választható nyakörvek.Az eltérő színhasználat, a minták és rétegek, az újdonságok nagy része sajnos a Simek esetében kimarad. Nem lesznek többrétegben megfestett Sim ruhák, különböző szemszínű Simek. Jelenleg nincs tudomás a Body Shop fejlesztéséről sem. A fejlesztések hiánya betudható a Maxis fejlesztői erőforráshiányának. Ezzel jár, hogy későbbiekben nehéz lesz a játékosoknak új mintát és színösszeállítást létrehozni az állatszőrmére. Kérdéses, hogy a kiadás pontjára a helyzet megváltozhat vagy sem.

kép: örökbefogadott kiskedvenc.A létrehozott háziállatoknak nem lesznek külön kialakított területek, a Simek eddigi környezetében élnek. A Simek lakótársaiként jelennek meg az állatok, akár külön vagy a családdal létrehozva, vagy a játékban már előre létrehozott családtagként, vagy örökbefogadott ebekként és cicákként. Csak hívja a játékos a házikedvenc közvetítő (Pet Adoption) szolgáltatást és kiválasztja valamelyiküket. Örökbefogadásnál meghatározható a mérete és az állatfaj, kijelzi a játékban a viselkedését és betanított tulajdonságait és az örökbefogadásának árát. A szolgálat rendőrkocsival szállítja ki őt. Hát, el is lehet üldözni szegényt, ilyen esetben kevesebbszer jár a telek környékére. Lehetséges a telek köré csábítani elkóborolt jószágokat, jól kialakított barátságnál a kedvencek bemerészkednek az otthonunkba is.

A családon belüli létszámkorlátozások a Simeknél nyolc, a háziállatoknál hat. Az Simek és háziállatok összlétszáma egy háztartáson belül nem haladhatja meg a tizet. A kiegészítő csomagban lehetséges csalással ezt a határt kibővíteni. A Simek baloldali képe mellett jobbról fognak az állatok képei sorakozni, rá lehet kattintani az állatokra is (ezzel is további dolgokat jelez ki az állapotáról).

Az állatok életében is vannak korszakok, mint fiatal, felnőtt és idős. Szintén lehetnek éhesek (Hunger), szükséges a kényelem (Confort), kis dolgokat elvégezni (Bladder), az alvás (Energy), a szórakozás (Fun), a törődés (Social), a tisztaság (Hygiene). A macskák karmolásznak néha, a kutyák rágcsikálnak, hogy jól érezzék magukat a környezetükben (Enviroment). Különleges tárgyakkal utóbbi igényüket szabadon folytathatják. Szerencsétlen esetben a használati bútorok esnek áldozatul...

A házikedvencek mindennapi igényeinek beteljesedéséhez a kiegészítő csomag külön tárgyakat tartalmaz nekik. Ilyen a házikó, tál, párna, kisebb doboz és rengeteg játék. A kutyák visszahozzák a botot, esetleg kergethetik a postást, a macskák inkább a játékegérrel és a madárkás rúddal babrálnak. Egy "boolProp controlPets on" csalás nélkül sajnos nem irányíthatja a játékos az állatot, viszont a Simen keresztül lehetséges közbeavatkozni az életébe. Jellemének formálását gyakorlással lehet véghezvinni, ahol a Sim megdicsérheti jól teljesített feladat után, vagy lehordhatja figyelmetlenségéért. A lehetőség adott: mérges, díványt nem kímélő, postáskergető fenevadat nevel a játékos vagy szép és barátságos kedvencet. A megtanult viselkedésformák (Learned Behaviours) visszaolvashatóak a személyiség (Personality), érdeklődés (Interests) és emlékek (Memories) ablakok mellett.

kép: kutya és macska emlékei.A kutyák és macskák emlékekkel rendelkeznek a múltból. Érdeklődési köreik az otthoni állattársak (Pets), ijesztő dolgok (Scary Things), ételek (Food), külvilág (Outside), alvás (Sleeping), játékidő (Playtime), időjárás (Weather), játékok (Toys) és más létező állatok (Animals). A Simek szakmai pályafutásában a jól képzett háziállatok simoleonokat hozhatnak a szórakoztatóiparban (Showbiz), biztonsági szolgálatban (Security) és különféle szolgáltatásokban (Service). A Sim kézségpontjaihoz (Skills) hasonlítanak az állatok megtanult parancsai, amelyeket megszerezni valóban hosszú feladat. A kutya némi tanítás után halottnak tetteti magát, hátára fordul, beszél, hívószóra lábhoz jön, és lehetne tovább folytatni a lehetőségeket.

A játékban a házikedvencek azokban az élethelyzetekben is megfigyelhetőek, amikor belefordulnak a szemetesbe, tócsából isznak, énekelnek, és talán majd az újságokat is visszahozzák. Ha türelmetlenek vagyunk engedelmességre tanítani, elvégzi azt az idomár (Pet Obedience Trainer), aki a tanításon kívül az állatokkal beszélgetéshez kapcsolható varázsitalt (Lycanthropic-B potion) is árusít.

kép: kisgyerek átöleli a kutyát.Az állatok utodókairól is érdemes gondoskodni, bár nem teljesen tiszta még az öröklődés menete. Amint megérkezik a kiegészítő, érdemes megfigyelni hogy az állatörökség és az állatnemzedékek történetei is a játék egy részévé válik. Utódokat unszolással lehet kicsikarni a háziállatokból, több romantikus együttlétre kell bátorítani társával. Ha az újszülött kisállatok nem férnek el, örökbe lehet adni őket. A csecsemőkön kívül minden Sim képes egy mértékig az állatokkal foglalkozni, minthogy a kisgyerekek csak átölelni tudják őket, de ez a Sim életkorának haladtával változik.

kép: háziállat betanult viselkedései.Az állatok egymással kapcsolatban lehetnek, játszanak egymással, egymásnak is eshetnek. Könnyen dühbe jövő háziállat nem részesíti előnyben a kóborkutyákat, akik nagyobb párbaj után elkerülik a telket is. A személyiség és a kapcsolatok sokat számítanak az ismerettségnél, akárcsak a Simek esetében. Kapcsolat lehet állat és állat között, állat és Sim között, ahol a kapcsolat megtartásáért törődni kell egymással. Újabb trükkökre tanítás szintén a kapcsolat megőrzésében fontos, ami hasonlít arra, amikor a kisgyerekeket bilire kellene ültetni. A zsémbeskedéssel vigyázni kell, nem vezet jóra.

Jelenleg a kutya sétáltatása nem elérhető és külön szolgáltatás sincs ilyen esetre. A legközelebb álló dolog ehhez gépkocsival elmenni egy körre a kedvenccel, még sétálással sem lehet akár egy órát a kutyával tölteni a házon kívül. Sajnos nem tudható, hogy a végleges változat miben hoz fejlődést.

kép: tengerimalac vinnyog.Madarat és tengerimalacot is lehet vásárolni. A megvehető nagy akvárium inkább csak dísznek hasznos. A madarat a játékos megtaníthatja beszélni, a tengerimalacot körbe-körbe szaladgálás után halottat játszani. Ezek a teremtmények a sikerültek annyira érdekesnek. A tengerimalac sem harap, ahogy a Sims 1 akkoriban megjelenítette, helyette azonban itt megijed a kutyaugatástól. A hal, a tengerimalac kevés törődést igényel. A fejlesztés közben felmerült a hörcsög igénye is.

Az építkezésnél új ablak, ajtó, padlózat, kerítés, telefon, mosogató, dísztárgy, televízió, lámpla, szék, ágy sokarokozik a tárgyak között. A tetőket átlósan lehetett felépíteni az átlós falakra, a padlót elforgatva beépíteni új padlómintázatot kialakítva, és később a medencéknél is történhet változás.

Egy új eszközzel (Sledgehammer) nem kell többé menükön keresztülmenni, hogy a ház átépítésekor a felesleges falakat és bútorokat eladjuk és leromboljuk. Egyetlen eszközzel lehet bármitől egy kattintásra megszabadulni. Másik eszköz (Flatten Ground) a talaj kiegyenlítését végzi el szintén egy pillanat alatt az egész telken. A fentebb említett átlósan építhető falak mellé sajnos nem várható semmi új, átlósan felnyúló lépcső sem lesz.

Az egybegyűjtött tárgyak csoportjai között változtatható a sorrend, a kedvenc csoportot előrehelyezheti a játékos, felesleges mozdulatoktól kímélve magát.

Az előző kiegészítő csomagokhoz hasonlóan ez is új rádióállomással bővül, a Simek country zenét is hallgathatnak mostantól. Új aláfestő hangokat raktak a város külső képénél és a Sim létrehozásánál. A házak között új, hatalmas épületeket lehet letenni, mint az egysínű vasút, ősi romok, hűtőtorony (cooling tower), körhinta. Új helyszínek eddig nem jelentek meg a játékban, ahol a Simek és állataik kikapcsolódhatnak.

kép: ötlettár.Új fejlesztés az ötlettár (Game Tip Encyclopedia), amivel nem kell többé a felugró szövegablakért minden tárgyra rámutatni vagy egyenként rákattintani a Simekre tulajdonságaikhoz. Mindent egyesít az ötlettár, mindent kiegészítőként elválasztva jelenít meg. Elérni a beállítások (Options) alatt lehet. Ha bármely kiegészítő csomag nem lenne meg a játékosnak, annak témaköréből természetesen nem jelennek meg adatok.

Mindent összevetve értékes kiegészítő ígérkezik az alapjátékhoz, amely az előző kiegészítőkkel csak mégnagyobb értékű. A Open for Business kiegészítővel állatkereskedés is nyitható, amellyel valósághűbbé válik az élet a játékban. Ez év október huszadikán minden kiderül.

Hivatkozások a cikkhez kapcsolódóan:
thesimszone: Sims 2 Pets Preview Special

 
Vekker
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
Mesés díszletek
 
Csilli-villi
 
Télapós kiadás, Télapós, Télapos Mini
 
Bulis!
 
Divatos H&M
 
Tippek/Trükkök
 
Letöltések
 
Linkek
 
C6=Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Ennyien voltak itt
Indulás: 2006-07-14
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!